7 Haziran 2013 Cuma

Merhaba,
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan 2 Haziran 2013 tarihinde Habertürk Teke Tek programında Fatih Altaylı'nın konuğu olacaktı ve ben o program sırasında ve sonrasında Fatih Altaylı'nın gündeme oturacağını hissetmiştim.Zira gündem gezi parkı olayları sebebiyle gergindi + Habertürk'ü de Akp ele geçirdi haberleri birilerini daha da geriyordu.Bu birileri ki: halkın %31'inden fazlasını temsil etmemelerine rağmen sesleri oldukça çok çıkan,yalan yok ara sıra rakiplerinde panik yaratan bir kesimdi.Zaten geziparkı eylemlerini de ayakta tutan onlardı.Neyse bırakalım laf sokmayı önceki anlatıma devam edelim:zaten millet (!) ak kelimesini duydukça anasının ak sütü sanki haram oluyordu o derece nefret ediyordu bu kelimeden.Kullandıkları herşey ağaçların kesilmesiyle yapılmasına rağmen hayatlarnda hiç gezmedikleri gezi parkı içerisinde 3-5 ağacın kaldırılıp yerine 5-6 ağacın dikilmesine çok kızmışlardı ve inanmadıkları kıyamete bu sefer inanıp kıyameti koparırız dediler.Kimileri,dedi fırsat bu fırsat,bakın bilderberg'den haber gelmiş,siz çakmağı çakın benzin bizden,Türkiye'yi yakıp yıkacağız,Tayyip de yanacak,Ak parti yok olacak,siz de kurtulmuş olacaksınız bilgisi geldi.Tabi yangın heryeri sardığında Tayyip gibi bir itfaiye eri yanıyorsa,ak parti gibi suyu bol bir oluşum yanıyorsa,tuzu kuru olan kendilerinin yanmadan nasıl kurtulabileceklerini hesap etmeden.Neyse,yine daldım ironili,hicivli anlatıma,bırakamıyorum gitti şu hastalığı.
İşte bu ortamlarda,üstelik Habertürk'ün gezi parkı olaylarını sağduyulu yansıtmasının tepki çektiği bir ortam da Fatih Altaylı Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a TV'de demagoji yapma,birilerini ikna edip gezi parkı eylemlerinden vazgeçirme hakkı veriyordu.Evet,çok belliydi Habertürk'ün AKP'nin eline geçtiği ve Fatih Altaylı'nın Tayyip'in yalakası olduğu.Oysa hiç göremiyorlardı o kanala her kesimden konuk çıkıyordu.Şunu da hiç düşünmüyorlardı,kendi partilerinin vekillerine veya sempatizanlarına programa konuk olma daveti gönderildiğinde hep kaytarıyorlardı,ama ak parti oluşumu halka uzanacağım diye koşuyordu TV'den TV'ye.

Başbakan R.Tayyip Erdoğan,Fatih Altaylı'nın programına çıkacağını duyunca hemen dedim ki,tam fırsatı twitterdeki @Fatih_Altayli hesabımı öttürmenin.1 gün önce @Fatih_Altayli hesabından Başbakan'ın Teke tek programında Fatih Altaylı'nın sorularını cevaplayacağını yazdım,ve ertesi gün programın yayınlanacağı gün,sabah 10 civarı hesabın takipçi sayısına baktığımda hayli artmıştı,210 kişiden 390 kişiye çıkmıştı ve bu ayda 20 takipçinin geldiği uyuyan bir fake hesap için oldukça iyiydi.Attığım tweet de 15 RT almıştı,demekki Başbakan'ın sevenleri çok,bu kadar takipçiye bu iyi.Dedim malzeme var burada.İşlerimi yetiştirip Teke Tek programının başlamasını bekledim,ve başlamadan önce yine bir twit salladım.Bilirsiniz,Tayyip Erdoğan şimdi Teke Tek de Fatih Altaylı'nın sorularını cevaplayacak falan.Tabi twitler gittikçe,twitter de ne olmuş,Başbakan hakkında ne yazılmış,Fatih Altaylı hakkında ne yazılmış,Teketek hakkında ne yazılmış diye bakmaya gelenler benim twitleri görüyorlardı,beni Fatih Altaylı sanıp çoğu ana avrat bacı kardeş kız ne gelirse içlerinden küfür ediyordu.En çok kullanılan kelime yalaka ve o.... ç. idi.Tabi güzel şeyler yazanlarda vardı, ve biolarına baktığımda hep dini içerikli twitler paylaşan kişilerdi.Ha! küfredenlerin bioları nasıldı diye soracak olursanız: genellikle niklerinde T.C . yazıyordu,Atatürk resimleri oluyordu bazılarının arka planlarında.Bazılarında Redhack gibi yazılar görüyordum.
Neyse,program sürdükçe Başbakan'ın söylediklerini twit atıyordum ve google search de aratılanlarda çıkıyordum anlık olarak.Takipçi de akıyordu.Program bitti,tabi küfürler hiç bitmiyor,millet (?) beni Fatih Altaylı sanıyor.Pek sevmediğim Fatih Altaylı'ya o an acıdım ve sevmeye sahiplenmeye başladım.Ne güzel de kızı vardı,eşini sevmem o başka,bana göre...neyse....
Gece twitter de ve TV de gezi parkı olaylarını takip ederken,içimde bir nefret oluşmaya başladı,ağaçları seven ben artık ağaçları sevmemeye başladım sanki.Olum yapma,ağaçları sev,doğayı sev,onlar olmasaydı kitap ve kalem yapılamazdı,organik mangal yapamazdın,bak doğal gaza,heslere karşısın,elektiriğe de karşısın,odunla ısınmayı seçiyorsun,ağaçlar olmazsa ısınamazsın diye kendimi ikna etmeye çalışsam da ağaç nefreti gittikçe artıyordu.Arkadaşlarım arasında çok polis olduğundan mıdır nedir,polislere taş atıldıkça,polislere saldırıldıkça nefretim artıyordu.Sanki o ağaçlar sebep olmuştu bu olaylara.
Bu bunalımlarla gidip gelirken elimde doğaya zararlı malzemeden üretilmiş telefon ile şu baş belası twitterdeydim sürekli.Haberler twitterdeydi.Sanki %51 yatmış uyuyordu ve %31 sürekli vahşetten bahseden twitler atıyordu.Hep kötü yönde twitler vardı ve #geziparkı #direngezi gibi hashtaglar ile süslenerek sallanıyordu.Polis gaz sıkıyormuş,yere düşenlerin saçından tutup yüzlerine hatta ağızlarının içine sıkıyormuş,yaralılar varmış ve polis yaralıların üstüne basıp geçiyormuş.TOMA diye birşey varmış,yaralıların üzerinden geçiyormuş,bir direnişçinin(?) kolu bacağı kopmuş,TOMA yine de üstünden geçmiş,polisler yaralıyı almaya izin vermemiş.Orda polis var,bu tarafa gelin,yok şuraya geçin,yardım edin burada az kaldık :) Dedim ki bunlar ya paintball oynuyo ya age of empires,belkide counter.Bana ilginç gelmese de size ilginç gelebilir:mesajların çoğunu ingilizce olarak atıyorlardı ve nerden öğrendilerse dünya haber ajanslarına ve haber kanallarına,yabancı ünlülere,yabancı gazetecilere gerçekten takdir edilecek şekilde organize şekilde 1 saat içinde binlerce kişi gönderiyordu.Hatta bir tweet gördüm yabancı bir haber ajansına atılan:tweet de,27 ölü olduğunu,çok sayıda yaralı olduğunu,ölmek üzere olan insanlar olduğunu ve polisin yaralılara yardım edilmesine izin vermediğini yazıyordu,hemde ingilizce.Herifin biosuna baktım,türkçe de yazdıkları var,yani türkçe biliyor.Dedim sallıyor heralde,aradan yarım saat geçti,herkes aynı tiwiti kopyalayıp atıyor galiba,bir sürü kişi yazıyor aynı şeyi,27 ölü var ve saire.O an düşündüm,kaç saattir polisle çatışıyorsun,saat gecenin 4'ü,o arada nasıl yazıyorsun bu kadar twiti,ben yolda sallana sallana yürürken yazamıyorum twit.Sen o karanlıkta,o hengame de,o çatışmada,gazı yemişsin,elin ağzında ve saatlerdir sarjı bitmeyen telefonla twit atıyorsun saatlerdir.En uzun sarjı giden telefon internet açıkken 4 saat dayanmıyor.Üstelik bir sürü kişi twit atıyor,hepiniz de mi yeteneklisiniz.Dedim o an bu herifler taksimde değiller,evden biryerden yazıyorlar.Taksim görüntülerini de birileri servis ediyor,alıp twitliyorlar dedim.Bunu anlamak için kasparov olmaya gerek yok.Zaten yazılanların çoğu yalan çıktı,1 kişi bile ölmemiş o gece ve kimsenin kolu bacağı kopmamış.Bir de üste çıkıp haber kanallarına çok kızıyorlar:neymiş sen bizim dünyaya duyurduğumuz ölü var haberini neden vermiyorsun.Neymiş yabancı haber kanalları ölüler var demiş de sen dememişsin.Yabancı der tabi,bilderberg sipariş vermedi mi o medya devlerine,seni kışkırtan malaboro sanatçı abin de bunu bilmiyor mu.Hem demedi mi mesela ağaç değil,gezi değil,satmışım gezisini,mesela başka arkadaş,sen daha anlamadın mı demedi mi?Tehdit etmedi mi sanatçıları telefondan gönderdiği mesajlarla:bugün destek verdiniz verdiniz,başka zaman sendikada gözüme görünmeyin,hiç bir dizi de iş bulamazsınız demedi mi?Şimdi geldiniz geldiniz,tayyibi devirdik devirdik,deviremezsek alkollü araba kullanamayız demedi mi.Siz de demediniz mi,yapma memoli,bir eylemle tayyip yıkılsa ergenekoncular yıkardı,baksana kimler içerde ağlıyor demediniz mi?Memoli de,ya oğlum,bu sefer başka,bu sefer Amerika arkamızda,Almanya arkamızda,Fransa arkamızda,İngiltere arkamızda,Deüch Bank yanımızda, İngiltere kraliyet bilmem nesi yanımızda,amerikan banka devleri,mısır tüccarları,bira patronları arkamızda demedi mi?Hatta size:bu gece dişimizi sıkalım,yarından itibaren hiç tanımadığınız yüzlerce yabancı dost bize katılacak,en öne geçecekler,polisi bitirecekler merak etme demedi mi?
 İşte eylemcilerin bu dayanışmaları arasında eylemler polise acımasızca hem meydanda taş,molotof atarak devam ederken,hem de sosyal medyada sözlü saldırılarla,iftiralarla,emirlerle devam ederken ben nefret doldum ama o aklını başına alan tavrımdan vazgeçmedim.Dedim bu lavuklar twitteri kullanıp psikolojik harp yapıyorlarsa ben de yapayım;açtım @Fatih_Altayli hesabını ve Türkiye'yi ve Dünya'yı sallayan şu twiti attım..
Bir istihbarat:Gezi Parkı eylemlerine,başta ABD,Israil,Rusya,UK,Almanya,Fransa,Suriye,Iran olmak üzere birçok devletten en az 250 ajan katılmış.   yazdım ve bu twit 2 saat için de birçok tanınmış yazar ve televizyoncu tarafından RT edildi,yabancı dile çevrilip Türk gazeteci @Fatih_Altayli şunu dedi diye dünyaya yansıtıldı.En önemlisi IHA,yani çok önemli bir haber ajansı haber olarak geçti ki bana göre bu hatayı bilerek yaptı,çok sağolsunlar,ben gibi vatana hizmet ettiler.Ve twit bir anda 2 bin,3 bin,4 bin,5 bin RT derken,en son gördüğüm de 9300 RT ye çıkmıştı ve dünyada ve Türkiye'de bu tiwit konuşuluyordu,daha doğrusu bilgi konuşuluyordu.Bu twitin,eylemciler arasındaki ''acaba iyi mi yapıyoruz,polise taş atılıyor,dükkanlar arabalar yakılıyor'' diyerek kararsız olan kişileri eylem soğuttuğu,way be demekki bu eylemi ajanlar sürüklüyor,ajan neden bunu yapsın,demekki ülkemizin aleyhine bişeyler var diyerek eylemden çekildikleri,bu twitin etkisiyle eylemi savunmak yerine,eleştirdikleri bir gerçek.Zaten bu amaçla yazmıştım tiwiti.
Arkasından şu twiti attım ve bu da farklı bir psikolojik beyin yıkama ve ikna mesajıydı: Üniversite öğrencisi kız,geziparkı eylemi için geldiği eylemi için geldiği Taksim'de tanıştığı 3 erkeğin evinde tecavüzden 155'i arayarak kurtuldu.. twitini yazdım ve bu twit de çok ilgi gördü,bir anda 2 bin RT aldı,devam etti RT almaya,3 bin,4 bin,5 bin... Bu twit de eylemleri niçin yaptıklarını çok iyi bilen çapulcuları çok kızdırmıştı,çünkü polise ve eylemci erkeklere bakışı değiştiriyordu.Bu twiti yazmayı aklıma getiren de,gecenin 4'ünde eylem sırasında bazı kız ve erkeklerin,eyleme geldik taksime,kalacak yerimiz yok,bir kenarda üstümüzü çıkarıp yatarız twitleri atması bu twiti yazmayı akılıma getirdi.Çünkü takipçisi 4 bin civarında olan sanırım ismi basak olan bir kızın,yatacak yerim yok twitine bir sürü ayı '' gel bizde kal,sana yatağımı veririm,ben kanepe büzülüp yatarım ve yatak odası ile kanepe arasına da bir örtü asarız,ben seni görmem' yazıyordu.Hemen aklıma geldi işte bu 3 erkek eylemci-kız-155-polis  twitini atmak.Sanırım o twiti okuyan anne baba,kızlarına neler demiştir,ne akıllar vermiştir,eyleme gitmek isteyenleri göndermemiştir,bak eylemci erkekler tecavüz ediyorlarmış polis kurtarmış diye.Neyseki şu an gezi parkında herşey karşılıklı rıza ile,kendi isteği ile oluyor,yok tecavüz falan,yatıyorlar bir pikenin altında gezi parkı meşalesinin ateşini söndürmeden.İstediklerini yapabilirler,orası kurtarılmış bölge,özerk bölge,polis ve devlet oraya karışamaz.San marino gibi ufak bir devlet artık orası,futbol takımı kursalar polislerle yapacakları bir maçta 12-0 yenilirler,yani o derece küçük ve demokratik bir devlet gezi parkı.Taksim ise tarafsız bölge.Ha bu arada,gezi parkı halkı bir büfe açmış,adı da Devrim.Eyleme destek veren 90 yaşındaki ninem kızdı neden büfenin ismine Bereket yada Halil İbrahim koymamışlar,öyle yiyecek satılan yerlere Bereket ismi verilir dedi ve eylemcilere çok kızdı,dewrim ne diye sordu bana,ben de anlattım,kanla alınan birşey dedim.O zaman kasap mıymış orası dedi,baktım işin içinden çıkamıyacam,dedim nine,eylemler sırasında ufak bir çocuk polise taş atmış,onun adı devrim miş,o yüzden büfeye devrim demişler dedim ama bu sefer çocuğun ismi neden dewrim'miş muhammed,ahmet dururken dedi,ben de dedim nine 28 şubat darbesi olduktan sonra doğmuş,o zamanlar ahmet,muhammet isimlerini nüfüs cüzdanına yazan nüfüs memurlarının işine son veriliyordu dedim,ve daldı gitti o günlere,böylece kurtuldum devrim muhabbbetinden.

Neyse,yine mi laf sokmaya başlamışım,özür diliyorum.Neyse işte ben o günden itibaren @Fatih_Altayli nikiyle gezi parkı-polis-devlet-millet-Tayyip ekseninde twitler attım ve müthiş ilgi görüyordu,2 dakikada 200 RT den fazla oluyordu,ve tabi normal olarak 1000 RT'yi çabuk geçiyordu.Hergün kaç takipçi arttı hesap etmedim ama 3 günde 19 bin takipçi oldu,Redhack gruplarının ve niklerinin başında T.C yazan bir sürü vatansever(!) hesabın @Fatih_Altayli fake hesaptır,RT etmeyin,talip etmeyin yazmalarına rağmen organize şekilde.Onlar kaşıdıkça ben daha çok motive oluyordum.Kaç tweet attım hiç bakmadım,50'den fazla olabilir,hepsi okkalıydı,içinde 5 tanesi hariç.Hepsi müthişti.Bu arada başta yazdım mı bilemiyorum 5 tane twitim hem Türkiye haber ajansı ve sitelerinde hemde yabancı haber sitelerinde haber yapıldı @Fatih_Altaylı'an çarpıcı iddaalar diye.Çarpıcı iddia demişken, ''Gezi Parkı olaylarını 3 büyük tanınmış iş adamı her açıdan destekledi ve finanse etti,bunlardan biri büyük bir kulübün başkanı,biri de tanınmış köklü bir aile '' twitim de çok yankı uyandırdı hem ülkemizde hem dış basında.Köklü aile deyince 2 aile geliyor akla,bunlardan biri zaten Türkiye sevgisiyle,vergi destekleriyle tanınan bir aile,diğeri de yıllardır deniz yoluyla ülkemize vergisiz kaçak makine motorları,araba motorları ve parçaları sokup iyi paralarla satan,vergisini başka ülkelere ödeyen malum aile.Türkiye'deki binlerce uyuyan,olay zamanı yıllar sonra göreve çağrılan yabancı ajanlar nerelerde çalışıyor sanıyorsunuz.Bir sürü şirketi olan bu ailelerin,bu iş adamlarının bankalarında,şirketlerinde... Çalışıyormuş gibi yapıyorlar,neyse bu konu ayrıca ayrıntılı bir konu.
Bu gibi bir sürü twit var çok ses getiren.Türkiye'de karışıklıklar sürerken Suriye'nin bize aldıracağını ve Suriye'yi Almanya,Fransa başta olmak üzere bütün ülkelerin açık açık yada gizli destekleyeceklerini,hatta suriyeye asker göndereceklerini,aslında suriye ve israil'in gizli müttefik olduğunu,hizbullah'ı israil'in kurduğunu,israil'in kafasına taktığı ve strese girdiği en büyük amacının Türkiye'nin su havzası Güneydoğu'yu almak olduğunu.Karışıklıklar büyüdükten sonra,pkk'nın ve aponun bağımsızlık ilan edeceğini.Barzani'ninde Irak ve Suriye'nin kuzeyini kapsayan devlet kuracağını,barzani ile pkk'nın çatışacağını,Tayyip Erdoğan gazzeye giderse suikast yapılıp hizbullah'ın üstüne atılacağını,gezi eylemlerinde en büyük dış gücün sermaye güçleri olduğunu,ve hükümetin faizi düşürmesinin onları deli ettiğini,enerji ihalelelerini sermaye çetesine üye verilmemesinin onları çok kızdırdığını,en çok da 3. köprü ve havalanı ihalelerinde istediklerini alamamalarının sermaye çetesini harekete geçirdiğini yazmıştım.
@Fatih_Altaylı hesabıyla yani twitter accountu ile yaptıklarım olay oldu,tanındım ve saire.Benim söylediklerimi benden 2 gün sonra tanınmış yazarlar söyledi,sanki benden almışçasına,benden 3 gün sonra Başbakan Recep Tayyip Erdoğan söyledi.Öğünmeyeyim mi bak ben daha önce söylemiştim diye?Bırakın inkar etmeyelim,bu tür şeyler insanda bişeyleri kıpırdatır.

Aslında Fransa ve Belçika'dan yönetilen,bir pkk avrupa ofisi çalışması olan TheRedHack çakallarıyla da mücadeleye girmiştim,ki zaten daha önce bu çakallara ait @The_Redhack  @Redhack_Team @RedhackTim @KizilHack @Redhack_Turkiye hesaplarını bir dengine getirip hackleyip almıştım,ve çok yeminler ettiler donuna kadar senin neyin varsa alacağız diye ama ben hala boxer ile evde dolaşıyorum,alabilen olmadı.Ancak marksist kıvırcık saçlı,döğmeli,burun ve kulak çift piercingli bir hatunla beni kandırabilirler belki.Uğraşmadılar da değil,çok hatun gönderdiler,çok dalavereler çevirdiler ama beceremediler,yemezler...Eğer gerçekten hacker iseniz alırdınız,ama hacker değil lamer bunlar.Yani hackerliğe hevesli ama yapmaya çalışan yapamayan,tökezleyen.Yeri gelmişken söyliyeyim,twitterde asla twiti tıklayınca kendisi açılmayan resimleri tıklayıp açmayın. resim linki pic.twitter.yazsın mutlaka başında.Twitter hesabımdan bu tür şeyleri de anlatmaya çalışacağım,çünkü bu tür bilgilere ihtiyacı olan arkadaşlar çok.Zaöan oldukça twitter kullanımını da anlatırız soranlara.
 Artık şu @Fatih_Altayli canımızı sıkmaya başladı,herif gerçekten çakal,gerçekten çok zeki diye birbirine dert yanan Redhack,kendi gayretleri ile olmayınca dünya çapındaki forumlardaki marksist lamer grularıyla anlaşıp aynı saatte binlerce kişiye @Fatih_Altayli hesabını spamledi.Eğer spam şikayetleri aynı saatte olursa twitter acele dikkate alıyor.Bizim emanet hesabı da yasakladılar yani,efsane bitti.

Twitter ile yazıştım,fan hesabı falan dedik ama Fatih Altaylı Fan yazacaktın,sadece Fatih Altaylı yazmışsın dediler ve eğer adın soyadın Fatih Altaylı ise T.C. kimliğinin ön arka fotokopisini ve ikametkah fotokopsini fax çek dediler.Şu da var,dünya üzerindeki sol görüşlü marksist illegal hack ve forum gruplarının san francisco da 2 tane elemanlarının olduğunu,ve çok zor durumda kalınca bu 2 elemanın redhack gruplarına yardım ettiğine inanıyorum ve bu iki kişinin isimlerini,twitterdeki hesaplarını da biliyorum.Normalde @Fatih_Altayli hesabında bio da parody ( eğlence-benzetip eğlenmek) yazdığı için taklit hesap kabul edilemez ama illa isim soy isme de ya fan yazacaktın ya parody dediler.
@Faltayli hesabı ile yazılarıma,twitlerime devam edeceğim. Gerçek hesabım @Dusunen_Adam @Sozcu ve bir sürü hesaptır.Ajandaya not aldığım 200 den fazla hesap vardır ama kullanmam.Ancak böyle vatana millete   hizmet etmeyi gerektirecek durumlar olursa,kışkırtılırsam atlarız.

Gerçekten sen kimsin,sen gerçek @Fatih_Altayli değilsin,ama normal bir insan da bu twitleri yazamaz,kimsenin aklına gelmez,seni tanımak istiyoruz demişti çok kişi,işte tanıştık,o benim.
İş yoğunluğumdan twittere zaman ayıramıyorum,zaten Taksim'de çalıştığım için gezi parkı olayları sırasında evde oturduk,boş vaktimiz vardı ve twittere daldık,öyle yazdık.Sen %51 sin otur evinde,%31'e sakın dokunma,kışkırtmalara gelme,bırak Taksim onların olsun,bırak polise ne atıyorlarsa atsınlar,polis parasını alıyor dediler beni evde zorla tuttular.Yoksa bir anda dalan biriyim.Dün Taksim'de uzun saçlı,pis sakallı yüzüne maske takıp duvarlara ..... Tayyip yazan birini nerdeyse maskesini çıkarıp ağzını burnunu dağıtacaktım ki bırak enerjini twitlere harca dedim.

Bu arada,bir sır daha vereyim,eylemleri kışkırtan o sanatçılara karşı şu an saldırıları ve eleştirileri ayarlayan kişi de benim ve vazgeçmeyeceğim.Twitter de anti darbe,karşı darbe ekibi kurma planlarım var.Bu böyle gitmez,bu çapulcular sosyal medyayı çok iyi bir silah haline getiriyorlar,bizimkiler sürekli hadis-ayet-necip fazıl kısakürek-mehmet akif twitleriyle oyalanıyorlar.Necip Fazıl ismini kullanarak 150bin kişiyi toplamışsın,al işte eleştir polise saldıranları,dükkanları arabaları yakanları,çoğunlukta olduğunu göster.Yok neymiş takipçi kaçabilirmiş.Yuh sana yuh. O herifler bir sürü fenomen (fenomal diyorum ben) hesabını yanlarına alarak neler yaptılar.O fenomal o twiti atarken takipçi kaybetmekten korkmuyor mu?Korkmuyor tabi,çünkü bizler ilkesiziz,irade yok bizde ve o herif o twiti atınca, @naferermis @taci_kalkavan @Okanbayulgen bilmem ne bilmem ne,ben seni bundan sonra takip etmiyorum deyip spam tuşuna basacaksın çekip gideceksin,ama sen bunu yapamıyorsun.
Dedim ki bir twitte,herkes nikinde veya biosunda redhack veya çapulcu yazanları spamlasın dedim,biri cevap yazmış,eylemlere karşıyım,bir arkadaşım çapulcu yazmış,engellersem olmaz demiş.O herif çapulcu yazmaktan korkmuyor hemde en %51 iken,o %31 iken,sen engelleyemiyorsun.Bırak olmaz olsun öyle arkadaş.Sen 28 şubat'ı biliyormusun,yaşadın mı,ben yaşadım lise 3 te idim.Anlatılmaz yaşanır derler ya,öyle işte,bildiğin gibi değil.O herifler bizi insan yerine koymadılar.Üniversite de sınıfımdaki 2 başörtülü bayan hakaretlerle sınıftan kaç kere çıkarıldı,kaç kere polislerce kampüse girerken başörtüleri iğneler başına batarak çekildi alındı.@Fatih_Altayli twitlerinde de yazdım,islami kesimin yıllardır yaptığı eylemlerde hiç bir olay olmamıştır,hele polise birşey atılmamıştır.Rahmetli Erbakan istanbulda bir tarihte dünyanın en kalabalık 2. mitingi diye dünya kayıtlarına geçen mitingi yaptı,ben oradaydım,erkek polisler bütün bayanların üstünü elbiselerinin içlerini arıyordu bomba vardır belki diye.O kadar kışkırtmaya rağmen polise gül verildi.Polise gül verme eylemini ilk Necmettin Erbakan başlatmıştır.Hz.Peygamberimizin her doğum yıldönümünde de şehirlerin birçok yerinde hakiki gül dağıtırlar.O miting hayatım boyunca katıldığım 2 mitingden biridir.Kolay kolay mitinge gitmem ama çok önemli mitinge giderim,o miting çok önemliydi. Bir de Allah göstermesin darbe olursa,olmaz da yapmaya çalışırlarsa namluların ucuna kafamı korum.Zaten o namluları tutan asker benim amcaoğlu be komutan darbe emri verirse komutanı vururum dediydi.Yani darbe emri verince artık askerlerin darbe yapacağını sanmayın,askerler yer değiştirir,eskiden tek devlet televizyonu vardı,Adnan Menderes ülkeyi satmış kaçarken yakaladık dediklerinde herkes inanıyordu,şimdi öyle değil arkadaş.Hem zaten biliyorsunuz cemaat hem askeriyeye hem yargıya.... Bravo adamlara diyorum,sabrettiler,okuttular,tavizler verdiler buralara gelmek için ve başardılar.28 şubat süreci daha hissedilirken bütün dersanelere ve yurtlara Atatürk resmi astılar,eğildiler ve bu günlere geldiler.Neler çektin be Hocaefendi,neler çektin be Tayyip...



Yazdımmı çok uzun yazarım,önümüzdeki yazıda eylemlerin başlangıcını,bilinmeyenlerini,görünmeyenlerini,arka planındaki güçleri,aslında yanıldığınız yerleri,çok değişik açılardan gezi parkı eylemlerini yazacağım.Yine uzun bir yazı olacak.Televizyonlara çıkan yazarlar ve gazeteciler ya gerçekleri gizliyorlar yada gerçekten bu işi bilmiyorlar.Ben sizlere anlatacağım,ben ara sıra polemik yapsamda sürekli polemiğe karşıyım,ikna etmelisin,kafa karışmalı,evet ya doğru,işte buldum demeli okuyan.Akp-Chp polemiklerine de eğlence amaçlı katılırım zaman zaman ama sürekli olmaz,karşındakini ikna et,yapabilirsin,şeytan değil ya doğruyu bildiği kabul ettiği halde yapmasın.


Gelecek yazılarımdan birinde de Türkiye'de ölümü suikastle mi öldü,yoksa zehirlenerek mi öldürüldü diye araştırılan çok önemli birinin öldürüşünde karısının parmağı olduğunu iddia edeceğim.Timsah gözyaşı dökse de,hüngür hüngür ağlasa,vicdan muhasebesi yapsa da,yapmak zorundaydım dese de kendi kendine evet sen bu işe yardımcı oldun diyeceğim.

Burada güncel ve gündem olaylarını zaman buldukça yazacağım,bir gazeteden teklif geldi haftada 3 gün yazarmısın diye,düşünüyorum çünkü bu işler belli olmaz,bazen ilham gelmez tıkanırsın yazamazsın,gazete zorda kalır.Hıncal ve birçokları gibi asistanların olacak ki senin yerine yazacak ve yazıya asistanın değil kendi ismini yazacak.Ben de para yok asistan da yok.

Twitterdeki hesabım (account) @Dusunen_Adam (  twitter.com/dusunen_adam )
    Ayrıca yedekte @Sozcu   twitter.com/sozcu

Kısıtlı zamanımda hızlı yazdım,klavyeyi iyi hızlı kullanırım ama klavyenin arasına kaçmış birşeyler bazen basmayan oluyor,eksik çıkan,fazla yazılan harfler olmuş olabilir.Sürc-i Lisan ettiysek affola diyeceğim çok klasik olacak bana yakışmayacak.Yani hoşgörün eğer eksik çıkan harflerden dolayı kelimeler anlamsız yada yanlış anlamda durduysa.

Meşhur sahte @Fatih_Altayli    Sevgi saygılarımla...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder